LEDSEN HÖRRNI

Hej, nu är jag helt nyduschad och fräch efter ännu en jobbig måndag, jag är inte ensam om att inte gilla måndagar va? Nä, tänkte väl det.
Men andledningen till att det inte har blivit något inlägg idag är att min dator krånglar, så jag kan inte föra över bilder ifrån kameran eller överhuvud taget vara inne på den, hoppas att det är fixat tills imorgon.
Plus att jag har kommit in i en sån här period som jag hatar, när man inte hittar någonting snyggt man kan ha på sig! Idag blev det XL skjorta, jeans och tygskor, wow va? Nejmen jag hoppas verkligen att det släpper snart.

Usch vilket kort och tråkigt inläg det blev idag, ska försöka vara lite mer possitiv imorgon, jag lovar! Sov gott

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-10-21 @ 17:39:03
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0