MY ROOM

Hejsan hoppsan. Sitter och funderar, jag vill göra om mitt rum. Eller byta tapeter iaf för mina gillar jag verkligen INTE! Valde dom när jag var i 10 års åldern, dom är blåa med en blommig bård. Det passar inte mig, och inte mina tavlor för den delen heller. Jag har fått en liten ide att jag vill måla en vägg. En fondvägg. Dom andra tre ska vara i någon ganska ljus och neutral färg som passar med allt, typ vit eller något sånt. Sen vill jag måla den fjärde väggen så att den blir så Emelie som det bara går! Men problemet är, jag vet inte vad jag vill måla på min vägg. Visst, det är väl bara att göra en fin bild kan man tycka? Men det är ju det att jag vill ha det lite klotter-liknande, fast noggrant. Haha, jag vet hur det låter men det ska bara genomtänkt "klotter". Det ska vara saker som jag älskar samtidigt som det ska bli mega coolt! Men lite hjälp skulle jag bli väldigt glad för, lite insperation. Vad tycker ni skulle va snyggt? Vet ni någon hemsida som jag skulle kunna inspereras av? Skulle bli jätte tacksam för lite hjälp.
Men nu ska jag iväg och äta middag, fiskgratäng.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0