SENT, MEN DET ÄR JU LOV

Usch, igår blev det ingen blogg och först nu idag?! Vad håller jag på med? Men aja, tro det eller ej men jag har en förklaring. Igår så hade jag fullt upp, träning och sen var det bara att sätta igång med hemkunskapen som jag pluggade med till 22.00 och idag så började jag med att ta det lungt när jag kom hem och tänkte att jag kunde skriva ett inlägg på kvällen, men så blev det inte eftersom jag hade fullt upp med att kolla på "Sex and the city - the movie", den var bra föresten. Har kärat ner mig i Carries lägenhet. Men anyway, nu är det äntligen lov! Hur skönt är inte det? Min planering ser ut så här:

Lördag: Kolla på innebandy och bara ta det lungt.
Söndag: Kanske åka till Katrineholm och kolla på innebandy (?) eller kanske ta en sväng förbi Paulina, vi får se.
Onsdag: Stockholm med Nathalie, greaaat!
Torsdag: Paulina fyller 15
Fredag: Stenströmarna kommer hit på middag, super!
Lördag: Mexikansk 15 års fest









                                   Jag och syster. Och ja, vi är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0