STOCKHOLM

Hej hallå. Nu dricker jag te och lyssnar på musik som vanligt dårå. Dagen i Stockholm med Nathalie var great! Köpte inte så mycket faktist, köpte nästan bara sånt som jag behöver så nu har jag 600 kronor kvar på barnbidraget vilket jag är sjukt nöjd över. Det blev två tröjor, två par strumpbyxor och en födelsedagspresent till pappa. Men när jag tänker efter så ångrar jag att jag inte köpte en tröja som jag hittade på Vero moda, men jag får göra det någon annan gång.
Igår kväll gick jag och Nathalie och kollade på hennes innebandy träning och där efter åkte vi vidare hem till Jesper, men där stannade vi inte speciellt länge eftersom vi heldre ville hem till henne och kolla på Sex and the City. Mysigt men segt att komma upp på morgonen. Men hur som helst, tack Nathalie för två härliga dagar!







HAHA, förlåt Nattis men jag diggar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0