VINST DUBBELT UPP

Hallå, hur har första dagen på lovet vart? Min har vart bra. Vaknade jättetidigt, 08.15 (!) jag var väldigt trött men jag kunde inte somna om vilket jag tyckte va konsigt men aja. Gjorde som mest ingenting under förmiddagen men vid 14.30 gick jag vidare för att titta på innebandy. Träffade Nathalie, Jonna, Ullis, Alex och lite andra på köpet.
Syster som spelade imorse vann med jag vet inte exakt hur mycket men grattis!
Nu ska jag ner och spela GH, sen får vi se vad kvällen bjussar på, ses

Blev något fel igår så jag märkte inte att inlägget inte publicerades, så det får komma nu istället.
På mitt schema idag står det ta det lungt, kolla på film, mamma ska fixa lite afternoon tea lite senare och sen ska ska jag bara ha det bra. Syster har precis tjatat till sig Sex and the City filmen av mamma och pappa, vi hyrde den i förrgår men hon tyckte att den var så jäkla bra så hon övertalade dom att köpa den åt henne med sitt puppy-face. Men det är ju bara en bonus för mig! När syser tjatade så satte jag också igång eftersom att jag tyckte att dom kunde bjussa mig på min lunch när jag så åka upp till Stockholm, som tur va gick jag också där ifrån med vinst. Men nu ska jag dra mig vidare mot duschen så vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0