TANDLÄKARFOBI

Hej hallå. Var hos tandregleringen idag, GAAH. Jag vet inte varför men på senaste tiden har jag fått världens tandläkarfobi! Förut har jag bara tyckt att tandläkarna är lite smått obehagliga men nu, jag håller på att dö av skräck varje gång jag ska dit. Och att jag ska få tandställning gör ju inte det hela mycket bättre. Men jag måste väl medge att det gick ganska bra idag. Han kollade bara lite grann och det ända "verktyget" han använde va endast den där lilla spegeln. Så inget vasst eller borrande. Så det var ju skönt.
Sen så fick jag reda på vad jag fick för betyg på SOn. VG på seminariumet, VG på tidslinjen och MVG på reflektionen. Min lärare tyckte att jag kunde kompletera upp så att jag får ett "helt" MVG och det ska jag banne mig göra.





                        Kunde inte få bilderna att bli raka, nått fel.





Kommentarer
Postat av: elin

tack snyggvä! , fina blder gillar kläderna!

2008-10-06 @ 22:32:36
URL: http://elinenghed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0