FÖRKYLD, SOM VANLIGT

God kväll. Då var första dagen som 15 avklarad. Förkyldningen har bara blivit värre, näsan bara rinner och jag pratar som en kråka. 
Men iaf så hade jag min moppe kurs idag. Från 08.00-ca 14.30 så gick vi igenom olika vägskyltar till hur man aktar sig så man inte blir överkörd av ett tåg. Imorgon kl 13.05 blir det övningskörning + det fruktade provet. Men alla säger att det är lätt så jag antar att jag får lita på dom.
Men när jag väntade på bussen så gick jag in på Åhlens och köpte mig en finfin vit halsduk som är stoor och mysig. Blir ingen bild på den idag, har absolut ingen lust att ta kort på mig i detta tillstånd.
Hittade även en svart tubtjol med dragkedja fram, en randig t-shirt och en randig stickad tröja. Får se vad som får komma hem till mig, men jag har ingen aning! Vill ha allt men nu MÅSTE jag lära mig att spara.. lite grann iaf.

Men nu ska jag dra mig vidare till duschen och sedan sova eller kanske läsa lite grann, auf Widersehen!

Här kommer bilderna från igår.



                                  Stolt ny ägare av min kines!



              Hur tuff är inte klockan som jag fick av Nathalie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0