LET´S GO

Nu är det snart dax! Skoldagen är avklarad och om ca 1 timme och 30 minuter åker jag till flygplatsen och 20.00 lyfter flyget till Berlin. Kommer nog att bli super. Är nästan helt klar med packningen så nu tar jag det lite lungt, ska nog sätta mig och rita lite nu.
Eftersom att det inte finns så mycket tid så kommer jag nog inte kunna blogga alls dom här dagarna, usch! Men jag kommer ju hem på tosdag och då kan jag lova att jag har fullt med bilder och massor att skriva om!
Så kika in på torsdag auf Widersehen!

Bilderna är tagna med nya kameran, snyggt va?



                                                           Dagens







                                  Kvällens och morgondagens


Kommentarer
Postat av: JENNA

vart är den randiga långa tröjan från ?

loved it

2008-09-30 @ 17:55:41
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack så mkt, den kommer ifrån H&M :)

2008-10-02 @ 11:02:45
URL: http://georgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0