NOT GOOD

Tjenare, nu är ajg nyduschad och fräch. Har haft idrott och träning idag så det var riktigt skönt. Men idag så hade vi SO seminarium i skolan om Kinas och Indiens befolkning, ni vet "om det fortsätter öka som det gör nu vad kommer då hända om 40 år?" typ sånna frågor. Jag tyckte det var jättekul medans alla andra höll på att somna. Men alla har ju olika intressen som tur är.
Om vi pratar kläder nu så kan jag bara säga att dom senaste dagarna har jag vart helt tom i huvudet, har inte kunnat få på mig något vettigt. Men det går nog över snart. Hade tänkt att springa på stan imorgon och köpa ett par skor, hade tänkt mig ett par låga converse, sounds good? Och ett par chinos som jag har tänkt köpa hela sommaren utan att det har blivit av, så det får bli nu i höst istället. Men nu ska jag sätta mig ner och plugga en stund ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0