NOT ME?

Hej! Idag så började vi med en rolig kurs i skolan. Man ska göra en tidslinje från 1950-2000 talet. Mest om krig och sånt men även om typ Elvis, the Beatles eller vad man nu vill skriva om. Nästan alla föll på att somna på föreläsningen medans jag satt och lyssnade med stort intresse. Hah.
Men jag har nästan gjort klart mitt självporträtt som ska vara inlämnat tills på fredag tillsamans men identitets bilden (ta ett kort på sig själv med en annan identitet) som jag inte ens har börjat med. Har fått lite förslag som t.ex skogsmulle, bilmeckare och bög. Men vi får se vilken identitet som vinner, måste sätta igång snart. Nu ska jag fortsätta med tyskan Ciao






Kommentarer
Postat av: elin

snygga klööder !

2008-09-15 @ 19:17:24
URL: http://elinenghed.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Fin kofta du har på bilden :)

2008-09-18 @ 21:03:09
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0