STRESS, STRESS, STRESS

Jag vet inte hur jag ska hinna med?! Denna vecka kommer att ta kål på mig. Som jag sa förut så ska jag åka till Berlin med tyskan den 29.e, och för att få pengar till mat så ska vi baka. Och fört idag så såg jag bak-schemat för alla. Och tills imorgon så skulle jag baka! Och direkt efter skolan så bar det iväg till säsongens första tennis träning, vilket var jätte kul. Men när mamma kom hem så var det bara att sätta igång med bakandet. Bullar blev det.
Men inte nog med det, jag ska baka tills på fredag också. Och hela dagen då ska jag stå och sälja med en annan tjej från tyskan. Imorgon så är det föräldrarmöte i skolan så då ska alla stå och sälja från 17.00-19.30, på torsdag har jag träning så då blir det också svårt att få in bakning.
Och mitt i allt så ska jag hinna plugga till NO-prov som är nästa vecka, fixa bild uppgiften, redovisa engelskan och svenskan, fylla år och hinna plugga och ta mitt moppe körkort? Har fortfarande bara läst en av mina 3 böcker som jag ska har läst (och kunna) tills på måndag. Jaa, jag säger bara att det blir en tuff vecka!

En dagens bild blir det tyvärr inte, efter skolan så åkte jag till tennisen och efter det så gick jag runt i en äcklig träningströja och ett par jeans. Hann inte duscha förrens nu, och jag vet, jag är skit äcklig men jag hann verkligen inte. Men huvudsaken är väl att det är gjort? Men aja som ni förstår ska kanske bloggandet kommer att vara rätt så dåligt i ca 1-2 veckor men snart så är jag tillbaks i mitt normala tempo! God natt





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0