TACK PAU!

God kväll, håller på att försöka välja vad jag ska ha på mig imorgon på skolfotot. Svårt de där. Finns inte så mkt mer att säga om dagen. Gick till skolan fast mamma tyckte att jag skulle va hemma eftersom jag fortfarande är sjuk, och nu önska jag att jag hade lyssnat på henne. Men gjort är gjort.
På lördag tänkte jag sticka iväg till Stockholm, är i stort behov av ny jacka, nya skor och att spendera lite pengar på nya fina höstkläder! Varken Nathalie eller Jonna kunde, så nu måste jag hitta någon annan som kanske vill följa med. Men jag får ta en dag i taget.

Ska fortsätta att välja kläder sen ska jag nog läsa och sen få lite sömn. Bye



 Fick ett presentkort på MQ av Pau i försenad födelsedagspresent, TACK





Nått fel med bilden, den vill inte vända sig om. Men iaf så nya favorithalsduken från Åhlens, cardigan från Gina Tricot, t-shirt från H&M och kjol från TopShop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0