YES, I´M GOOD

Ligger i sängen och kollar på gammla avsnitt av Las Vegas. Förkylningen har inte gett sig än och ögonen och näsan bara rinner, men jag va i skolan ändå, för jag skulle ju ta provet för moppen idag. Och jag klarade det! 20/25 rätt.
Uppkörningen hade jag med 3 andra killar och jag skulle köra sist, inget svårt, köra långsamt i en 8, slalom och bromsa rätt. Men när jag skulle köra på fråga han

- Vill du att dom andra ska gå bort medans du kör?
- Varför skulle jag vilja det?
- Ja, kanske är det pinsamt att vara ändå tjejen som åker.

Vadå, tror han att bara för jag är tjej så är jag blyg? Bara för att jag tjej så är sämre på att åka moppe? Hah, ja ni jag vet inte.

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya bok "Innan jag dör", Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0