STOCKHOLM MED MADRE

Igår var jag och mamma i Stockholm. Vi skulle kolla på ett gymnasium men såklart jag vi på stan också, som tur var mamma och pappa på bra humör på morgonen så jag fick ett par nya skor! Fick även med mig lite annat smått och gått. Men när jag och mamma var på NK för att ta oss en lunch mötte vi Emy och hennes mamma på samma resturang. Vi gick med dom till Zara och Urban Outfitters, sen fick jag och mamma åka vidare till öppet hus. Tyvärr kände jag att det absolut inte var min skola direkt när jag kom innanför dörren och jag blev inte mer övertygad när vi kollade runt.
Senare på kvällen när vi kom hem blev kvällen bara bättre. Morfar kom och hämtade oss på tågstationen och sen fick jag 500 kronor av honom! Jag säger bara, min morfar är bäst.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag vill också ha en sån morfar :( :P

2009-02-02 @ 20:38:13
Postat av: Emelie

thihi, morfar är bäst

2009-02-02 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0