SAMMANFATTNING

Nu är det ett tag sen jag slängde ihop ett inlägg, så här får ni en liten sammanfattning.

Onsdag: Dagen var ganska lungn förutom att jag var stressad över tekniken som jag började allderles för sent med.
Torsdag: Nationella prov, igen.. Den här gången var det också svenska men vi skulle skriva en uppsats vilket jag tror gick helt okej. Men som sagt, jag vill inte hoppas på för mycket. Hur som heltst slutade vi när vi var klara så för mig var skoldagen slut vid ca 10.30, men jag hade lovat Linn att följa med henne på stan så jag var tvungen att vänta på henne som skrev till 11.30. Men det var värt det.
Åkte hem, pluggade på tekniken och sen bar det av till Stockholm med Emy på kvällen. Vi skulle gå på öppet hus men vi tog en liten sväng till Weekday för jag behövde ett par nya jeans och till min stora förvåning var det 75% rea! Köpte ett par assnygga jeans för endast 100 kronor. Ska försöka visa upp dom här imorgon. Sen blev Emys dag mycket bättre när vi såg en liten råtta springa framför oss på väg till T-banan.
Fredag: Teknik redovisning, vi skulle berätta om ett tekniskt system så jag valde kamerans. När vi redovisade skulle man hålla ett seminarium, och självklart fick jag vara med fyra teknik-nördar. Inte så kul när man är helt död inom allt som har med teknik att göra. På köpet fick jag vara först ut. Jag tror att det gick bra förutom att jag var röd som en tomat i ansiktet.
Lördag: Öppet hus med pappa. Skolan var väldigt fin men jag hoppas VERKLIGEN att det här var det sista öppna hus jag är tvungen att gå på..



Fotograf: Jag
Redigerad: Syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0