GYMNASIEVALET

Snart ska gymnasievalet vara inlämnat och Emelie är stressad. Ska jag välja ett säkert kort och ta samhäll eller ska jag välja efter intresse och ta bild och form design? Har börjat med mitt intagningsprov till estetiska men jag vet inte om jag ska ta det som första eller andrahandsval. Har suttit hela kvällen och gjort plus och minus-listor för de olika linjerna och skolorna och kollat runt på internet. Jag säger bara en sak, det är inte kul med val som man kommer att få stå ut med resten av livet. Nu tänker jag sova på saken för imorgon blir det ännu ett öppet hus! Denna gång bär det av till söder.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: irma

oj vad svårt. Själv går jag natur, men det verkar du inte ha som alternativ. Välj det du tycker verkar mest intressant och du kommer inte att ångra dig

2009-01-28 @ 15:08:36
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0