JUST A DREAM







Det känns som en evighet sen jag var ute och fota. Förutom alla dagen förstås. Hur som helst var det första skoldagen denna termin idag. Det var lite smått jobbigt att komma upp klockan 06.00 på morgonen efter tre veckors lov, men det var super skönt att somna på bussen.
När klockan slog 11.00 så slutade vi för dagen, som vi kommer att göra resten av veckan, men det är 1 timmes väntan för mig och Zoe innan våran buss går så vi gick och tog en fika på stan. När man är dum nog att ta på sig strumpbyxor och tygskor blir man inte så frestad över att stå och vänta på bussen ute i minus grader. Så imorgon är det termobyxor och UGGs som gäller!
När jag kom hem som en isbit lagade jag mig en liten lunch och kröp ner i sängen med min bok. Där låg och bra länge tills mamma kom och tjatade att jag skulle börja plugga, för imorgon ska vi lämna in förarbetet till slöjden. Vi kommer att hålla på med silversmide och jag har en känsla att det inte kommer att gå speciellt bra eftersom jag inte är så bra att hanskas med metall, eller allt annat som har med träslöjd att göra.
Ha en trevlig kväll

Idag: Strumpbyxor Åhlens, kjol Weekday, tröja Cheep Monday, väst JC herr och jumbohalsduk MQ

Kommentarer
Postat av: emma

tack sötaste emelie.

pussar till dig <3

2009-01-08 @ 21:16:59
URL: http://sockervadd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0