FREDAGEN

Tja, allt bra? Jag är på toppen humör, det är ju fredag trots allt.
Efter skolan gick jag med mamma på stan och tog en fika medans vi väntade på syster som kom hem efter fem dagar borta med sin klass. Annars hade jag inga speciella planer för min fredag, Nathalie blev sjuk i sista sekund men jag skulle hämnta min bok hemma hos henne så jag tog mig en tur hem till sjuklingen ändå. Det var som vanligt jättemysigt och hon behövde lite hjälp för att hon ska få en ny mobil. Jag visade henne min dröm, Sony Ericsson XPERIA och hon blev minst lika kär som jag.
Imorgon ska jag, syster Elin och Emy åka upp till Stockholm och gå på bio. Och gissa vilken film det blir, jo TWILGHT! Elin fick mig att lova att vi skulle åka upp och se den nu i helgen för att hon är ju kär i filmen och den manliga huvudrollen, vilket jag också är, men när jag skulle vara med Emy så bjöd vi med henne också och hon tvekade inte en sekund.
Simma lungt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0