093003

Det har hänt en del sen jag skrev sist.
I onsdags så tog jag mig tid att gå till frisören för att ÄNTLIGEN färga mitt hår. Mitt hår var väldigt tovigt så jag tror att hon borstade mitt hår 1 timme och 50 minuter av de 2 timmar jag var där. Tyvärr kunde det ha blivit en aning ljusare, men utväxten är borta iaf!
I torsdags så var det dagen som jag har fruktat i flera år. Jo, det är klart jag jag pratar om att dra ut en tand. Jag trode att det skulle vara en liten spruta och jag trode att jag skulle svimma när jag såg den riktiga. Min tandläkare var smart och tyckte att mamma skulle hålla mig i handen, även hon trode att jag skulle svimma. Lite diskret försökte hon att kolla min plus men jag kom på henne, men hon tyckte att jag såg ovanligt blek ut så hon blev lite orolig.
Dubbel dos av bedövning och mp3 på så var tanden ute efter ett tag. Egentligen skulle jag dra ut två stycken men dom tyckte att det räckte med en. Så på torsdag blir den två stycken till som ska ut och veckan efter den sista.

Fredagen och lördagen var lugna men på söndagen så var det en ny mobil som köptes. Det var på tiden eftersom min andra låste sig så att man fick ta ut batteriet för att starta om den och den blev varm. Synd, för jag gillar den mobilen, även om alla andra tycker att den är gammal. Hur som helst blev det en LG, vilket jag aldrig trode att jag skulle köpa eftersom jag har varit en trogen Sony Ericssonare. Men lite förändring är väl aldrig fel?

Tycker att mina inlägg har blivit väldigt tråkiga, bara det här hände igår och det här hände idag. Får hoppas att jag kommer igång igen när solen börjar att titta fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0