ROMME

Imorgon ska jag till Romme med skolan, men nu är jag såklart sjuk! Igår var det hemskt att bara ta sig igenom skoldagen men idag känns det bara värre. Jag gör allt för att det ska bli bättre, äter apelsiner, dricker te med honung och tar ipren. En sak som är ganska jobbigt när jag är sjuk är att jag aldig kan sova. Just nu känns det som att jag knappt kan hålla ögonen öppna men när jag lägger mig i sängen så går det inte. Pappa väckte mig vid 06.00 imorse för att kolla om jag skulle till skolan eller inte, ända sen dess har jag legat och kollat på Vänner. Konstigt det där, annas kan jag sova när som helst, var som helst.
Hur som helst var jag inne på Lisas blogg (lisaplace) och såg det dom här bilderna! Skulle knappast tacka nej till en Diana+ med fisheye lins. Bilder från beta.lomography.com




Kommentarer
Postat av: X

är det själva linsen som gör att den bli sådär cool? :D

2009-03-09 @ 15:02:38
URL: http://bikelifestyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0