090424

Liten snabbrepris av min helg.

FREDAG: Beck och chokladbollar.
LÖRDAG: Shopping i Stockholm.
SÖNDAG: Ta det lungt och göra klart intagningsproverna.

Jag har börjat att tveka på mitt gymnasieval. Jag tog bild/design som första val men jag känner mig inte så säker längre. Visst har jag gått fram och tillbaks hela tiden, men nu är jag väldigt osäker.. Bild är jättekul och jag älskar det, men jag vet inte om jag kommer att göra det i framtiden, eller jag kanske bara kommer att få kassa jobb med dåligt betalt? Men hur som helst lämnade pappa in mina prover idag, så just nu hoppas jag bara på att bli godkänd.
Imorgon väntar nationella i engelska, önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0