090307 20:37

Sitter och kollar på "Wipeout" som har premiär på 5an, kan tyvärr inte säga att jag gillar det. I för sig är det inte min typ av program så jag hade inte förväntningar, man har man ingenting att göra så får man nöja sig med det som visas på tv.
Igår var jag och mamma iväg och kollade på "Män som hatar kvinnor". Jag har inte läst boken men efter all reklam och alla som har pratat om den så trode jag att den skulle vara hur bra som helst, men den var väl bra. Men absolut inte så bra som jag trode, Wallander är fortfarande kung.
Ni kanske har undrat vart mina dagens bilder har tagit vägen? Jo jag tycker inte att det är någon ide att visa kläder som ni redan har sett. Det kliar i fingrarna efter de nya vårkläderna som har kommit ut i affärerna, men det får vänta tills nästa månad eftersom jag ska färga håret, då behövs pengarna. Men jag lovar, dom kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0